LeShana.
anti-jarum !

Thursday, February 17, 2011 @ 4:55 PM | 0 Comment [s]


di sekolah tady , yeahh aku menangis bagai org gila ya ? take note semua ! TADY ade kene suntikan !


hari : Khamis . 17/2/2011

pukul bape dpt taw ? : 1010am gitu -,-' sebelum rehad .

siapa org pertama yg bagitaw ? : of course si nyahh sorg nyh , Rina Kamalia .

org kedua pulaks ? : Ashikin ! minah nyhh lagi lhaa muka BAGY gempak !

siapa org yg first first dpt taw kes nyhh terus menggelabah ? : TEAH ! TEAH ! dea sudaa menggelabah , sempat buadd plan lagy , cdg nyee na melawan nurse itu , pigi lhaaa !

muka kau cmne pulaks time dpt taw ? : aku relex jeaa , AHAKS ! penipu besar aku nyh ! dsbbken TEAH muka menggelabah , aku cm org bodoh , faham ?

kau adee tnye sesiapa taa fasal suntikan nyh ? kau tnye apee ? *sila jgn lari dari tajuk hari ini : Time nyh rehadd , belum kene lagy , masa na beli Laksa sekolah tho ternampak sorg kwan yg ta penah bertegur sapa , malah nama dea ponns aku tatahu , TAPY FORM3 GAK ! dsbbken dea dahh kene suntikan tho tnpa muka malu aku tnye , " ehh sakit ta ? " , jawabnyee " lenguh kod , kebas , semua ade ! sakit dohh ! " *mukaa aku burrr japp ==' kau na takud ken aku kea apee nyh babe ?

ade ta cikgu yg suka korunk kene cucuk ? : ade ADEE ! aku dgr dari mulut dea sndri , lepas rehadd aku adee BM , Mr. Lee yg ajar , ttbe Fea dari kelas G masuk kelas , dea suruh g dewan cuz na cucuk lhaa , semua muka cm TUTTT terus beratur katt luar . aku time nyh katt depan kelas , kiranyee depan Mr. Lee , dea ttbe ckp " yeyeyeeeeeh ! kene cucuk ! " aku tgk dea , aku ckp " jahat Sir nyh ! " *TEAH still lagy ta bangun dari trauma nan jarum nyee -,-'

dahh sampay dewan apee jady ? : aku duduk katt belakang nurse sorg nyh , sandar katt dingding lhaa , smbil tho tgk reaksi muka muka yg na kene suntikan tho , ikud nama yaw ! nasib baik !

kawan kawan cmne muka depe time nyh ? : Lin dea muka sedikit takud and sedikit lagy muka taley blaa XD Mamee pulaks dea sama cam Lin . Nurra , dea tade perasaan . yg lain muka TETTT adee yg nanges !

story siked apee yg jady ? : Lin , yeahh teman aku sepanjang perjalanan proses nan Mamee jugak and and Teah with Nurra *fham ta ? mamee dea ta hbs hbs na tarik lengan bajunyee , taley bkk kod ! law adee gunting na jea aku guntingken ! Mamee nyh special siked , dsbbken susahh sanad na bukak lengan dea nyh , dea diberi dua pilihan , mahuu suntik dibuntut atau tngan kiri ? mesty lhaa tngan kiri , nurse turut serta menghulurken tgn utk menarik lengan dea nyh , akhir yee DAPAT ! yeahh padan muka kene cucuk ! *mcm lhaa kau ta kene -,-' si Teah , yeahh still trauma nan jarum , Nurra pulaks hmmmm dea dgn berani volunter nama dea dulu ! respect cuz lu brani beb *tabik springgg :DD

story fasal kau pulaks bolee ? : hmm yelhaa yelhaa , aku ngaku aku nanges bagai naik rak tadyy ! law adee almari rasa rasanyaa dahh terduduk atas almari tho dahh :) org yg buad aku start nanges nyh si Agnes , dea org kedua yg kene suntik ! seriously muka dea cam TUTTT ! law adee baldi , na jeaa aku balik tepat tepat katt muka kau tho ! penuh nan feeling ! haiyooo , menangis tersedak sedak aku , then lama tho akuu daa okayy ttbe lak tgk Alyaa nanges , tepat tepat kene cucuk dea nanges ! lagy r buad aku nanges ! manyak org memujuk weyhh :DD aku org kedua terakhir kene cucuk , saja lhaa ambil lambad lambad , law bolee terus ta buad ponns tape , i lagy suka tahu !' time aku , lagy air mata keluar ! serious kod aku TA SUKA katt jarum ! aku anti-jarum dari kecil ! law aku tgk org kene cucuk mesty aku tgk dulu , then mula lhaa muka taley blaaa aku kuar -,-' law aku kene sendiri kat batang hdung aku , yeahh menanges terus ! semua semua , dua nurse pgg tgn aku sbb nanges punya fasal . masa kene cucuk , erghhh sakit bodoh ! law bole mencarut aku daaa keluarken semua ayad ayad manis aku nyh ! tahan nyh ! akhirnyee aku berjaya hadapi suntikan ini ! sumpah bolee ta jgn adee suntik suntik lepas nyh ? TANA KENE LAGY LHA MANGKUK BIN AYUN !

any last words from the nurse ? : dea kata , budak darjah satu ponns ta nanges cam nyh ! law bersalin naty tatahu lhaa cmne kamu nyh .

na ucap pape katt kawan kau ? : first first berbanyak terima kasih kepada Mamee , Lin , Nurra , Teah , Syafiqah Fahirah , Ashikin , Shera , Afiqah , Ain , Hajar , lagy siapa ya ? manyak sanad smpay ta tgk muka depe time depe pujuk aku jgn nanges nyh , pape ponss trimas ya ! haa ! masa balik semua perli aku fasal nanges nyh , huh ! tapyy saya buad muka ta bersalah :DD



so semua , nyh lhaa sorg paparadzi yg ta famous meng-interview aku :DD

conclusion : yeahh aku taw korunk mesty gelak ken aku cuz nanges , budak darjah satu ponns tak macam aku , grr brr -____-'



Older PostNewer Post
Le Princess♥

Shana | Seventeen






Le HeartBeats♥






Mine♥

Daisypath Anniversary tickers





Inspired♥

This song really inspired me a lot. It teaches me to always fight for what we want. Show 'them' that we're never going to give up on anything and keep on trying until we're a hero of ourselves♥



Status
SPM CANDIDATES♥ (2013)
Ya Allah, Engkau permudahkan lah ujian yang bakal hambaMu ini hadapi nanti. Aminn!◕‿◕