LeShana.
Scout or Pengakap ?

Wednesday, February 9, 2011 @ 3:51 PM | 0 Comment [s]


Scout or Pengakap ? tryy fikir fikir sampai pecah otak tho . sudaa taw jawapan nyeee ? okayy jawapan nyee ,


please take note okayy : dua dua nyee sama lha !' :DD so sama taa nan jawapan kaorunk tadii ? mesty ta sama cuz kaorunk confuse ken ken ? alahaii people learn from mistake , so everybody ini sama ya !


The reason i make this post is because ( cukup cukup nan BI nyee , aku sambung nan BM pulaks ya ) SEBAB aku naa cakap fasal Pengakap skola aku . okayy i admit it , aku Pengakap . so what ? Pengakap cool meyh !' cikgu baru lha yg buad ken ia nyee cool this year . nanye the TRUE reason aku join Pengakap cuz aku tanak berkawad tengah tengah panas . KRS & Kadet Polis errrggghhhh gila gila kesian kerana mereka kene berkawad , padan muka . HAHA (!) XD


kepada budak budak Pengakap , kaorunk tahuu ken next week adee apee ? okayy aku bagi tahu , biar aku bagi tahuu kaorunk . next week ialah Guide's Day :) iaitu hari Pengakap lha ( aku rasa lha ) haaa so hari nyh hari Rabu , jadi ade Kokorikulum , for short Koko . aku ponns pegi lha , pelajar cemerlang kene attend Pengakap / koko XD


kitaorg dibahagiken kepada beberapa kumpulan . MALANGNYEE kitaorg taley pilih group sendri ( hampehh toll ) cikgu & kaka senior yg pilih ken . Jady aku di humban kea Group sorg kaka Cina nyh . Satu Malaysia meyhh tapi tiada India , cmne tho ? blurrr blank blank japp ' then selepas dahh taw aku group apeee aku terus ke kelas sebelah lagy sebelah ( buad buad faham aje lha ) nampak kaka Cina tho , okayy aku di tempat yg betul ambil kerusi dduk di belakang sekali with Nurra , Teoh , Shuhada , Fatma & Hijrah . yg kaka Cina tho dgn kaka senior yg lain . aku tanak kacau depe ahh , uda lha ta kenal .


bermulanyeee buad Kad . aku org FIRST skali yg bagi idea . sume diam semacam ja . okayy aku cakap lha idea aku tho then depe ponns ikud ajelhaa . aku mcm ketua kumpulan lha pulaks yaww ~ AHAKS (!) tapy yg pelik nyee lepas lama tho , aku pulaks lha yg jadi KULI BATAK depe , haiyoo aku lha yg kene siap ken Kad tho . tapi nsb bek lha Teoh faham keadaan aku & perasaan aku . ( tengs Teoh ) dea bahagi ken kerja masing masing . baru sama adil :)


so kawan kawan , kesimpulan nyeee aku ponn tatahuu =='


Older PostNewer Post
Le Princess♥

Shana | Seventeen






Le HeartBeats♥






Mine♥

Daisypath Anniversary tickers





Inspired♥

This song really inspired me a lot. It teaches me to always fight for what we want. Show 'them' that we're never going to give up on anything and keep on trying until we're a hero of ourselves♥



Status
SPM CANDIDATES♥ (2013)
Ya Allah, Engkau permudahkan lah ujian yang bakal hambaMu ini hadapi nanti. Aminn!◕‿◕