LeShana.
ta jadii sbb akuu lagi ?

Tuesday, February 15, 2011 @ 7:19 PM | 0 Comment [s]


hari nyh maulidur rasul . sapee tatahu angkat kaki ? sah sahh , budak budakss bengong -,- and of course mesty CUTY :DD


aku law cuty , dlm fkiran mesty adee plan na hang oudd lhaa ini lhaa itu lhaa . asl ken ta dduk rumah sendirian . I love outgoing . tak dgn family ponns , Besties aku dahh mencukupi . tapi law mereka busy nan plan mereka , aku akan dduk terperap katt rumah nyh , tambah lemak lemak aku yg dahh bertimbun-timbun nyh , haiyooo . aku mmg gemuk ponnss . berat aku 44kg & tinggi aku 148cm ( ta naik naik dari Form1 lagi ) , korunk pulaks ? mesty lagi kurus dari aku ken ken ? mesty tinggi sampaii dahh bole cecah awan ken ken ? wahh wahhh :)


So , plan aku na hangg oudd with Besties aku , errr pergi Jusco or Parade ? Mamee kata Parade cuz maw jumpa Boyfie aku terus . okayy kita kesitu . dahh siap siapp ttbe pulaks lhaa Boyfie aku balik kmpung . haiyooo , plan ta bertempat toll . semangat na pegi meet dea nyhh tapi tape lha next time yea b :) lupa ken dea japp , cuz apee kata buad Girls Hang oudd day . smart jugak idea akuu tho . Lin dari smlm dea dahh inform taley pegi . biasa lhaa , baru balik Indon , gila kea na hangg oudd lagi . fuhh ~


cdg pergi pkul 11am tapi pkul 1010am ibu aku EMERGENCY na kuar , cuz Besties dea iaitu Aunty Santa , anak dea patah tngan sbb tga training katt skola dgn cikgu cikgu ttbe dea terjatuh and prrraaappppppp patah terus ( akuu short ken story nyh ya ! ) dea ponns kuar pergi Hospital Ipoh , depan skola Anderson tho ! aduhhh , aku ta ikod meyh , kene jadi BABYSITTER lagi katt rumah . hmm , ttbe ayah aku call , dea kata slagi ibu aku ta balik jgn harap na kuar . okayy aku tggu lama na mampuz , Mamee dahh call call akuu , pkul 1 cm tho ayah aku call balik , dea kata jgn kuar , jge adik , ank Aunty Santa tgah operate , ibu teman dea sbb tga nanges . aku terus ttop . tande nyee aku naik hangin ahh , malas na dgr penjelasan panjang kedabak cm karangan !


So , aku call Mamee ajak hangg oudd katt rumah aku jea . dea OKAYY saja . dea dtg umah aku , kitaorg lepak lepak , ber-gossip HOT story . tukar tukar story nan dea , saya sayangss awak Mamee :) pkul 2pm dea balik , masa tga hang out kat rumah aku tho , sementara tho aku jage r adik adikss aku nyhh . hey atleast depe kenyang . lepas Mamee balik , terus depe tidur katt depan and semestinyee aku TIDUR nan mereka sekali :DD


hari nyh saya hott sbb ta dpt hangg oudd & ayah kata saya dduk ruamh TAK jaga adik , tak susun rumah padahal rumah saya kemas and dapur rumah clean , nape saya jdi mangsa hah ? :'(


Older PostNewer Post
Le Princess♥

Shana | Seventeen






Le HeartBeats♥






Mine♥

Daisypath Anniversary tickers





Inspired♥

This song really inspired me a lot. It teaches me to always fight for what we want. Show 'them' that we're never going to give up on anything and keep on trying until we're a hero of ourselves♥



Status
SPM CANDIDATES♥ (2013)
Ya Allah, Engkau permudahkan lah ujian yang bakal hambaMu ini hadapi nanti. Aminn!◕‿◕