LeShana.
kaki ku di bibir muuuu ,

Sunday, April 17, 2011 @ 1:26 AM | 0 Comment [s]


guru kelas ajak satu kelas ( 39 people )
yang dtg hanya 6 org --- aku , Mamee , Shamira , Afiqah , Hema & Agnes
nmpak benorr murid nyee PEMALAS :)
aku rase ckgu mcam agak kecewa dnan anak murid kelas dea

tapi dea tk tunjuk kat kitaorg , tapi aku boleh nmpk dari segi muke dea
tkpe ckgu , kami sedia berkhidmat :)

hari jumaat pagi :
aku tdur pkul 5 pagi bcuz download punya fasal ,
tapi akhirnyee tk ade hasil pape ponn ,
mmg agak sakit haty lhaa bila burn kat CD ,
lain yg kita nk , lain yg jadinyee ,
Nero StartSmart mmg nk makan kaki betol -.-

hari Sabtu pagi , 0800am :
rase mcm MALAS gilaa nk tinggalkn katil nyh ,
jam hfon sudaa bising suruh aku bangun , skali aku OFF trus , aman sikit :)
5 minutes later - aku ON balik sbb aku tau Mamee gerenti akan call , Mhaha !
tepat pada masa nyee , aku ON terus dpt panggilan dari dea ,

-----
Mamee : Shana bangun dohh , pegy tk ?
Shana : ape kauu nk ? mahuu tidurrr
Mamee : jnan cari fasal , mk akuu da bsing
Shana : So ? aduhh kau tau tk aku tdur pkul bape tady ? 5 pagy !
Mamee : kau tk tnye aku lak ? 630 pagy !
Shana : kau buad ape smpai tdur 630 ?
Mamee : on call dnan Dany lhaa , dahh kau g mandy !
Shana : klau tana amcm ?
Mamee : eee cari nahas pulak minah nyhhhh , grrrs
Shana : alaaa anak tdung basuh *alasan
Mamee : pnjam aku punya nk ?
Shana : eee tk syok aku pnjam kau punya , kod kod tk basuh , tana aku !
Mamee : jap aku call ckgu , aku tnye bole tk klau tk pkai tdung ,
Shana : dipersilakan :)
-----

10 minutes later - msg : derrr , kene pakai dohhh ,
dnan keadaan yg memaksa aku masuk tndas , mandy siap ape sume , fasal anak tdung ? haa jnan tnye mane aku dpt , sumpahh korunk tanak tau kn ? :DD

di sekolah :
fuhh , tkde org . masuk pagar skola org prtama aku nmpak ialah Hema then baru Mamee , terus pegy Bengkel . mcm mcm lhaa ckgu tnye kitaorg , aku sudaa lha tk rapat dnan ckgu nyh , walaupon dea guru kelas aku . alaa dea tk ajar kelas aku , lagipon TAK selalu dpt jumpe dea face-to-face . nyh ponns aku dtg sbb TERpaksa . karangg tk fasal fasal kod kod hari Isnin dea nk jumpe murid yg tk dtg , mampuss aku , dea mmbebel bagai naik rak , lalu ke ?

an hour later :
huh , guess what ? tahu tk tngan + kaki aku habis kene sapu cat ! yg tngan sbb aku cat gune tngan lha , cat meja . budaks budaks Convent klau korunk pegy Bengkel naty , korunk tgk kat tepi Bengkel tho ya , ade meja wrna Biru perlahan , haa aku lha pengecatnya :) bukan aku sajee , malah Mamee & Shamira sekali . yg kaki pulaks sbb , masa tgah cat nyh , aku agak bosann , so aku dduk smbil cat surat khabar yg dahh tk gune lagy , na buad seni lhaa katakn . hampeehhh masa seni kau tana tunjuk bakat ! bila time lain , mcm mcm lhaa yg kau nk lukis ! tgah berseronok mengecat surat khabar tho , ttbe pulaks ckgu dtg , gupu gapah aku cat meja tho balik . last last , aku TERpijak surat khabar tho , haa ambek kau Shana ! habis kaki kiri & kanan aku tapak lawaa jea wrna Biru . nasib baik hasil keje sendiri ! klau org lain punya , mmg kaki ku di bibir muuuu !


Older PostNewer Post
Le Princess♥

Shana | Seventeen






Le HeartBeats♥






Mine♥

Daisypath Anniversary tickers





Inspired♥

This song really inspired me a lot. It teaches me to always fight for what we want. Show 'them' that we're never going to give up on anything and keep on trying until we're a hero of ourselves♥



Status
SPM CANDIDATES♥ (2013)
Ya Allah, Engkau permudahkan lah ujian yang bakal hambaMu ini hadapi nanti. Aminn!◕‿◕