LeShana.
Due ekor lembu ,

Monday, October 24, 2011 @ 10:49 AM | 0 Comment [s]

Meh aku nak cete sikit pasal due ekor lembu nyh.

Hari Khamis haritu aku taknak pegi sch. Malas sangatt. Sebenarnye, pagi tu aku dah text Si Rina nyh, aku inform lah kat die aku tak pegi sch. Then die ke sch die bagitau kat Lynn. Aku dah janji kat minah nyh nak dtg tapi penyakit malas aku tengah melanda waktu tu. Memang takley nak laksanakan lah jawabnye. Sory lah pandai :) Sambung tido.

Petang tu sorang sorang call aku. Haha. Budak famous lah katakan *perasan. Si Rina and Lynn call. Sembang dgn diowg macam keling. Keling pun tak macm nyh. diorang punye cerita gembak sial. Aku pun teruja mendengarnye. Join la diowang merepek. Cerita pasal esok : Diowang punye lah pujuk aku datang, paksa nyh, dengan alasan esok ade program yang best gilerr tapi diowang lupe ape program tu. Yang penting memang best. Aku pun terpedaya =='

Esoknya :
WAHH dengan semangat aku siap pagi tu, penyakit malas hilang, yela malam semalam aku makan panadol 10 biji. Aku kunyah tau, bukan telan, haha. Sampai sch, macam biasa tunggu yang lain kat tangga. Lame gilerr aku tunggu tapi orang yang call aku semalam sumpah tak nampak batang hidung pon. Pengawas dah suruh semua pegi Badminton Court. Hm dah sah sah mangkuk mangkuk tu tak datang. Memang nak kene lah diowang nyh.

Kepada mereka :
Kau tahu tak aku SEORANG je haritu? Dunia nyh bagai aku yang punya jek == Sungguh bosan. Baru lah aku tau nape korunk punye excited suruh aku datang kan? HAHA. Lembu nyh mmg nak kene. Takpe kau, hari nyh hari korunk, esok lusa aku pulak! Haiyak >..<



Btw, aku dah kene dua kali ;<





Older PostNewer Post
Le Princess♥

Shana | Seventeen






Le HeartBeats♥






Mine♥

Daisypath Anniversary tickers





Inspired♥

This song really inspired me a lot. It teaches me to always fight for what we want. Show 'them' that we're never going to give up on anything and keep on trying until we're a hero of ourselves♥



Status
SPM CANDIDATES♥ (2013)
Ya Allah, Engkau permudahkan lah ujian yang bakal hambaMu ini hadapi nanti. Aminn!◕‿◕