LeShana.
Oh Ayah ,

Wednesday, October 19, 2011 @ 11:19 AM | 0 Comment [s]


Dulu ayah aku duduk satu rumah dengan aku , sungguh menjengkelkan :<

Sume aku buat , tak kene . Kalau sehari die tak memekik , aku akan kate " Aii , sakit kea ape nyh ? " . Bila die suruh aku buat kopi die , mule lah aku membebel seorang-seorang dekat dapur tu . Tapi aku buat ok . Bile dia suruh aku kunci pintu rumah , aku suruh adik aku , tapi dimulakan dengan pujian , lepas tu gaduh dengan adik aku , pintu punya pasal . Last-last aku yang kene jugak , huhu . Setiap kali ade Family Moment , nak ke Ipoh sikit , dah aku cari pasal , siap lambat lah itu lah ini lah . Sampaikan ayah aku nak tinggalkan aku je (ikotkan hati) . Bile die balik keje je , sampai rumah dia mesty HOOOOOOONNNNN sebanyak mungkin sampai lah ade org bukak pintu rumah tu , jemput die masuk . Tu mmg keje aku lah , bab-bab pintu nyh aku punye job , huhu . Tapi setiap kali die balik bagi HOONN aku suruh buat-buat tido (menjadi tahu) , die lah kene bukak sendiri , hujan ke , panas ke , ribut ke , die bukak jugak . Bile die balik keje , aku rase malas gile nak kuar amik barang die , tah la nape , tabiat kot . Bile aku buat pasal sikit , die marah aku , kate aku nyh 'Perosak' , tape lah , aku dah biasa :<


TAPI dah nak dekat sebulan ayah aku pindah rumah sewa die dekat Kuala Kangsar . Die keje disana sekarang . Jarang duduk rumah . Kalau balik pun maybe dua ke tiga hari .

Ohh I wish he knows how much I miss him :< Sumpah aku kate , aku rindu bebelan ayah aku . Aku rindu setiap detik aku gaduh dengan die . Aku rindu setiap saat dengan die . Aku rindu keluar dengan Family aku yang complete itu . Tapi apekan daya ? Sape aku nak suruh die balik hari-hari kan ? Semua dah naik , tapi tinggi aku tak naik-naik --' hampeh betol . Setiap kali die balik rumah , aku dengar je bunyi moto / kereta die , aku akan bukak pintu , aku jerit " AYAAAHHH " dengan penuh senyuman , tak kire keadaan aku mcam mane masa tu , aku sanggup . Aku akan ambil barang die bawak masuk rumah . Siap tanye , " Ade barang yang perlu diangkat ? " Ayah aku akan tengok aku , buat muke pelik . Bile die suruh aku buat kopi die , aku terus pegi dapur , buat panas-panas . Siap kasi ubat die lagi . Sebelum die bergerak balik rumah sewa , aku akan salam tangan die , kalau aku tak salam , sumpah aku rase bersalah . Bile die takde rumah , rase sunyi je . kadang-kadang ade banyak pertanyaan kat otak aku nyh , " Ayah dah sampai ke ? " , " Nak call ke tanak ? " (tak call pun) , yang penting " Bile ayah nak balik lagi nyh ? " . Rase RINDUUUUUUUUUUUUU gegila kat ayah . Bile ayah ajak aku pegi pejabat die , aku sentiasa ikot . Boleh la aku tau ape die buat mase kat sana , Hihi . Times can't change to where we are , I wish so :<



Oh Ayah , Ana rindu ayah ;{
I'm sorry for my mistakes . I want you HOME , back to where we are :'<


Older PostNewer Post
Le Princess♥

Shana | Seventeen






Le HeartBeats♥






Mine♥

Daisypath Anniversary tickers





Inspired♥

This song really inspired me a lot. It teaches me to always fight for what we want. Show 'them' that we're never going to give up on anything and keep on trying until we're a hero of ourselves♥



Status
SPM CANDIDATES♥ (2013)
Ya Allah, Engkau permudahkan lah ujian yang bakal hambaMu ini hadapi nanti. Aminn!◕‿◕