LeShana.
Here In Philippines. II

Monday, December 19, 2011 @ 6:18 AM | 0 Comment [s]


Nyh lah paket yng orng Philippines gemar pakai. Diowng takpakai botol tin semua nyh. Comel kan? Kecikkk je. Macam2 jenama ada weh.

Makanan kat sini banyak yng takhalal sebab diowng selalu makan babi. Aku Islam, sini pun ade Islam gak tapi sikit je. Aku kat sini makan makanan yng ibu aku masak and bawak dari rumah. Belum pernah lagi makan babi, belum2. Walaupun opah aku peniaga babi semua tuw, dia tetap tak kasi aku dekat dgn babi dia. Kandang babi depan rumah nyh je. Hari2 aku tngok. Bhaha, sentuh belum ya! Air 24jam aku minum coke je. Kat sini diowng minum air bergas je. Air masak kurang. Aku kalau takminum coke sehari memang taksah. Hihi

p/s : Update guna hfon (:


Older PostNewer Post
Le Princess♥

Shana | Seventeen






Le HeartBeats♥






Mine♥

Daisypath Anniversary tickers





Inspired♥

This song really inspired me a lot. It teaches me to always fight for what we want. Show 'them' that we're never going to give up on anything and keep on trying until we're a hero of ourselves♥



Status
SPM CANDIDATES♥ (2013)
Ya Allah, Engkau permudahkan lah ujian yang bakal hambaMu ini hadapi nanti. Aminn!◕‿◕